ΚΑΚΤΟΣ - Forum - Αποστολή χωρίς πληρωμή!
 |
|
Συγγραφέας |
Θέμα  |
captnemo
Starting Member

8 Μηνύματα |
Εστάλη - 16 Jan 2013 : 23:48:47
|
Φίλος τον Ιούνιο του 2012 ήθελε κάποια φυτά από site του εξωτερικού. Τα έβαλε στο καλάθι,του έβγαλε την αξία χωρίς τα μεταφορικά και τους έστειλε email πόσο θα στοιχίσουν τα μεταφορικά.Δεν του απάντησαν,στέλνει πάλι email,καμία απάντηση,τρίτο email γράφοντας τους ότι αυτό δεν του έχει ξανασυμβεί. Ύστερα από λίγο καιρό έρχεται ειδοποίηση από το ταχυδρομείο να πάει να παραλάβει ένα δέμα.Πήγε και το παρέλαβε και ήταν όλα τα προϊόντα που ήθελε!!!Μετά από λίγες μέρες του έστειλαν την αξία των προϊόντων με τα μεταφορικά(30€) και τα είδη έκαναν 33€!!Εξυπακούεται ότι αν το ήξερε από την αρχή,δεν υπήρχε περίπτωση να προβεί στην αγορά τους. Ύστερα από λίγο καιρό λαμβάνει email ότι περιμένουν τα χρήματα!Δεν τους απαντά,μετά από κάνα δίμηνο πάλι email ζητώντας του τα χρήματα,πάλι τους αγνοεί. Μετά από 7 μήνες(προχτές)!! του στέλνουν πάλι email λέγοντας του ''I believe that it is just a mistake and we will not have to draw from that international sanctions''.Οι άνθρωποι είναι για τα πανηγύρια! Τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση;Μπορούν να του κάνουν κάτι νομικά;Υπάρχει κάποια υπηρεσία που μπορεί να απευθυνθεί; |
|
mavirenes
Premium Member MEMBER CLUB
    

Greece
3066 Μηνύματα |
Εστάλη - 17 Jan 2013 : 08:40:30
|
Κάποτε λειτουργούσε το ευρωπαϊκό κέντρο καταναλωτή ειδικά για διαδικτυακές αγορές από Ευρώπη, ήταν κρατική υπηρεσία και με είχαν εξυπηρετήσει στο παρελθόν το 2006 συγκεκριμένα για να καταλάβεις ανάγκασαν προομηθευτή του οποίου το δέμα είχε χαθεί να μου επιστρέψει 250 Ε. Και πρόσεξε το δέμα ήταν από Αμερική και παρόλο που δεν είχαν δικαιοδοσία ασχολήθηκαν.
Θα κάνω μια μικρή έρευνα στα αρχεία μου και θα ενημερώσω Προς το παρόν πες στο φίλο σου ότι ότι χαρτιά έχει καθώς και τα e-mail που έχει ανταλλάξει αποτελούν αποδεικτικά στοιχεία Ας τα ελέγξει και ας τα μαζέψει και επανέρχομαι δριμύτερη
mavirenes  |
Edited by - mavirenes on 17 Jan 2013 08:47:00 |
 |
|
mavirenes
Premium Member MEMBER CLUB
    

Greece
3066 Μηνύματα |
Εστάλη - 17 Jan 2013 : 08:41:39
|
α να μας πείτε και το site για να αποφεύγουμε τους σκοπέλους
mavirenes  |
 |
|
mavirenes
Premium Member MEMBER CLUB
    

Greece
3066 Μηνύματα |
Εστάλη - 17 Jan 2013 : 08:42:55
|
Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή - Ελλάδα Λ.Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα Τηλ.: +30 2106460862, +30 2106460814, +30 2106460612, +30 2106460734 Fax.: +30 2106460784 E-mail: ecc-greece@synigoroskatanaloti.gr http://www.synigoroskatanaloti.gr/index_ecc.html
Υποβολή Καταγγελιών Καταναλωτές που αντιμετωπίζουν πρόβλημα και επιθυμούν να υποβάλουν παράπονο σε σχέση με προϊόν ή υπηρεσία που προμηθεύτηκαν από κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (συμπεριλαμβανομένων της Νορβηγίας και της Ισλανδίας), άλλο από τον τόπο διαμονής τους, μπορούν να απευθύνονται στο αντίστοιχο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή που λειτουργεί στη χώρα τους.
Οι Έλληνες καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν τις αντίστοιχες καταγγελίες τους για την επίλυση των διασυνοριακών καταναλωτικών τους διαφορών με τη συμπλήρωση και την on-line υποβολή ειδικού (pdf) εντύπου διασυνοριακού παραπόνου ECCNET. Τονίζεται ότι η συμπλήρωση του εντύπου πρέπει να γίνεται στην Αγγλική γλώσσα.
http://www.synigoroskatanaloti.gr/ecc_complaints.html
Επειδή τώρα είναι όλα μα όλα διαλυμένα δεν είμαι σίγουρη ότι θα βρεις άκρη πάντως ( είχα απευθυνθεί εκεί για ένα πρόστιμο που έφαγα στην Φραγκφούρτη επειδή μπήκα σε βαγόνι τραίνου που είχε απέξω τον αριθμό 1, για τους Γερμαναράδες το 1 σήμαινε πρώτη θέση ( μυρίστε τα νύχια σας οι μή Γερμανομαθείς ή οι μη Γερμανοί κάτοικοι για να το βρείτε ) και το αντίτιμο του εισητηρίου μου ήταν για την...πλέμπα )
ε ακόμη περιμένω απάντηση
Καλή τύχη και Να μας ενημερώσεις σχετικά
|
Edited by - mavirenes on 17 Jan 2013 08:54:35 |
 |
|
mavirenes
Premium Member MEMBER CLUB
    

Greece
3066 Μηνύματα |
|
kaktos
Forum Admin MEMBER CLUB
    

4063 Μηνύματα |
Εστάλη - 17 Jan 2013 : 10:09:37
|
Το κατάστημα είναι στην Ευρωπαική Ένωση ή εκτός; Τα έβαλε απλώς στο καλάθι πριν ρωτήσει ή έκανε checkout ή τελοσπάντων πάτησε κάτι που οριστικοποίησε την παραγγελία; Η πληρωμή έγινε με πιστωτική; Πώς του ζητάει τώρα να πληρώσει τα μεταφορικά;
Αν έκανε την παραγγελία κανονικά, νομίζω ότι ο φίλος σου θα έπρεπε να ρωτήσει πρώτα κόστος μεταφοράς και μετά να κάνει την παραγγελία. Απ' ό,τι γνωρίζω από δικές μου παραγγελίες, το κόστος μεταφοράς ακόμη κι απ' την ίδια χώρα και με την ίδια μεταφορική εταιρεία, μπορεί να έχει πολύ μεγάλη διαφορά από κατάστημα σε κατάστημα. Π.χ. μου έτυχε να μου πουν για δέμα ίδιου βάρους με dhl από Γερμανία κόστος μεταφοράς 10 ευρώ ενώ σε άλλο κατάστημα 40! Αυτό που συμβαίνει είναι ότι τα καταστήματα κάνουν κάποια συμβόλαια με τις εταιρείες μεταφορών όπου συμφωνούν κάποιες τιμές για κάποιες χώρες. Φυσικά, δεν παρήγειλλα από εκεί. Αλλά ο άνθρωπος του καταστήματος με ενημέρωσε ευγενικότατα για το ότι δυστυχώς δεν έχει τη δυνατότητα φθηνότερης αποστολής. Στην "ακριβή" εκδοχή που είπα παραπάνω δεν περιλάμβανε το συμβόλαιό τους την Ελλάδα οπότε η τιμή ήταν η standard τιμή που χρέωνε η εταιρεία μεταφοράς.
Θεωρώ ότι πρέπει κι εμείς να είμαστε προσεκτικοί δεδομένου ότι και τα καταστήματα που στέλνουν τα αγαθά που θέλουμε δεν "κερδίζουν" απ' τα μεταφορικά, ίσα ίσα γνωρίζουν ότι όταν είναι πολύ υψηλά χάνουν πελάτες γιατί δεν τους συμφέρει. Απ' ό,τι έχω δει ως τώρα, η Ελλάδα συμπεριλαμβάνεται τις περισσότερες φορές στις χώρες με τα ακριβότερα μεταφορικά εντός της ΕΕ. Π.χ. ένα δέμα από Γερμανία μπορεί να κοστίζει για όλες τις ευρωπαϊκές χώρες 10 ευρώ και για την Ελλάδα τα μεταφορικά να είναι διπλάσια.
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι, μπορεί κάπου τα μεταφορικά να είναι 30 ευρώ κι εμείς να κάνουμε αγορές 200 ευρώ και να κρίνουμε ότι αυτό μας συμφέρει. Δε φταίνε και εκείνοι στην περίπτωση που εμείς κάναμε αγορές 30 ευρώ και φαίνεται σαν να είναι τα μεταφορικά όσο και η αξία των προϊόντων και ασύμφορη η αγορά (που κι αυτό μπορεί να συμφέρει αν το αντίστοιχο προϊόν εδώ στην Ελλάδα κοστίζει π.χ. 300 ευρώ).
Τώρα, για το τι θα γίνει με το φίλο σου, όπως σου έστειλε η Ειρήνη τις πληροφορίες πιθανόν να βρεθεί μία άκρη. Τα παραπάνω τα έγραψα με το σκεπτικό του ανθρώπου-επιχειρηματία που έστειλε το δέμα χωρίς να ενημερώσει για το κόστος (πιθανόν γιατί δεν το γνώριζε αν δεν είχε ξαναστείλει δέμα στην Ελλάδα και δεν είχε συμβόλαιο με την εταιρία μεταφοράς όπως είπα πιο πάνω, οπότε και δεν μπορούσε να του πει τιμή μεταφορικών. Και ο φίλος σου όμως δεν έκανε ερώτηση ΠΡΙΝ την παραγγελία αλλά έβαλε την παραγγελία και ο επιχειρηματίας θεώρησε δεδομένο ότι ο πελάτης θέλει τα προϊόντα - η παραγγελία, συνήθως, είναι ένα συμβόλαιο με το οποίο δεσμευόμαστε να πληρώσουμε αυτά που παραγγείλαμε κι ο επιχειρηματίας να τα στείλει). Συμφωνώ, βέβαια, στο σημείο ότι και ο επιχειρηματίας θα έπρεπε πριν το στείλει να ενημερώσει για το κόστος αλλά και για το δικό του συμφέρον να μην τα στείλει πριν πληρωθούν τα μεταφορικά, αλλά χρειάζεται και προσοχή απ' τη δική μας πλευρά. |
 |
|
mavirenes
Premium Member MEMBER CLUB
    

Greece
3066 Μηνύματα |
Εστάλη - 17 Jan 2013 : 14:14:50
|
καλημέρα Φωτεινή! Έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα αναφέρεις ωστόσο μερικές φορές διαπιστώνω ότι κάποιοι Ευρωπαίοι συνάνθρωποι είναι πολύ στενόμυαλοι για να μην το πω αλλιώτικα δηλαδή στόκοι. Επειδή όπως είπες κι εσύ οφείλουμε να ρωτάμε όλες τις λεπτομέρειες πριν να παραγγείλουμε από το εξωτερικό ακούστε το αληθινό σενάριο επικοινωνίες μεταξύ εμού και πασίγνωστου και αξιοπιστότατου οίκου του εξωτερικού
μπαίνω στο e-shop αφού έχω κάνει εγγραφή με τα πλήρη στοιχεία μου ώστε να κρατούνται πράγματα στο καλάθι για κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να αποφασίσω να κάνω check out μπαίνω στο terms of business και αποφασίζω να στείλω το ακόλουθο e-mail
Hello dear friends,
I wish you a happy new year! I would like to be informed how much would be total expenses for a small envelope of seeds ( an order of about 15E ), to be sent to Greece.
As I have understood from terms of business page this would be:
2.5 E handling 3.5 E postage 0.6 E for paypal (3.6% for paypal = 0.6 about for an amount of 15 E)
total expenses about 7E? Have I understood correctly or is it less?
Aslo, how many seeds are in portion? (10?20? more?)
Thank you very much for your time
Kind regards
Λαμβάνω την εξής απάντηση
Hello, thank you for your mail. Please just place your order,I will mail you proforma invoice showing total cost. kind Regards
Have you seen our new Onlineshop? Ordering is as easy as in every other onlineshop. You have to register once, search for the article, choose the quantity and add the item to the cart. If you know all articelnumbers you want to order, click on the order form "Order with articlenumbers". It is the easiest and fastest way to transmit your order. Both way of ordering can be finished by clicking on "cash box". Check your items, your address, choose the way of payment, accept our "general business and supplying-conditions" and click "confirm order". If you have any question about the shop, just write an email. It would be very nice, if you would use this shop in the future. Thank you.
και η απάντηση που στέλνω είναι η εξής
Dear sirs,
Thank you very much for your answering message. I sent my initial e-mail through your on-line shop. I found the info about charges at the page with terms of business at your on-line shop. I just wanted to Know the post and package expenses before I place an order, so as to be sure that I have understood correctly and to transfer the correct amount of money from my bank account to my prepaid card.
Thanks again Kind regards
και λαμβάνω την εξής απάντηση
Dear Irene, As I infoemd you,I was going to mail you proforma invoice but no order has been received from you Its hard to tell the postage because i do not know the value of your order.Nor do I know where you live. if you place an order,you will receive an automatic order confirmation kind Regards
Εντάξει δεν έχω proficiency στα Αγγλικά αλλά θαρρώ μια χαρά κατανοητά είναι όσα έγραψα. Εκτός αν μαθημένοι από την ευκολία με την οποία υπογράφτηκαν τα μνημόνια,(γιατί πρόκειται περί Γερμανού προμηθευτή) θέλουν να παραγγείλεις πρώτα και μετά να σε ενημερώσουν για τα έξοδα. Χώρια που μοιάζει σαν να μην διάβασε, κατάλαβε ? τι να πω? εξάλλου γιατί σεπροτρέπουν να στείλεις e-mail αν έχεις κάποια ερώτηση σχετικά με την αγορά σου εφόσον δεν είναι διατεθειμένοι να μπουν στον κόπο να σου απαντήσουν και σε καλούν να αρκεστείς στην αυτοματοποιημένη απάντηση της επιβεβαίωσης της παραγγελίας σου? Αυτό έγινε πριν από καμιά εβδομάδα. Δεν μπήκα στον κόπο να ασχοληθώ ξανά. Δεν έχω αποφασίσει τι να κάνω. Εξάλλου 7Ε για μια παραγγελία των 15Ε είναι πολλά έξοδα 50% δηλαδή. Οπότε ψάχνουμε για άλλη πορτοκαλιά...
mavirenes  |
Edited by - mavirenes on 17 Jan 2013 14:26:03 |
 |
|
ariskal
Dr Ferocactus Υπεύθ. μελών Β. Ελλάδος MEMBER CLUB
   

Greece
1893 Μηνύματα |
Εστάλη - 17 Jan 2013 : 20:40:21
|
ποιο καταστημα ειναι?τα περισσοτερα sites πλεον βγαζουν αυτοματα την πληρωμη , βαζοντας την χωρα εγω πλεον αγοραζω περισσοτερο απο ebay που εχει φθηνα μεταφορικα και πολυ καλες ευκαιριες,Πολλες φορες σταματω σε μια λογικη τιμη, χανω το προιον και μετα μου ερχεται μια δευτερη ευκαιρια στην τιμη που αγορασα.Τα μεταφορικα για σπορους σπανια ξεπερνουν τα 2 ευρω Η τελευταια μου αγορα (σημερα πηρα το πακετακι) υβριδια leuchtenbergia xferocactus,thelocactus, kai ferobergia x ferocactus, ολα με διαφορετικα ειδη συνολο 150 σποροι με μεταφορικα 1,5 ευρω. υγ.Για ενα αρχαριο που θελει να δοκιμασει με την σπορα εχει αυτην την στιγμη στο ebay 1000 σπορους με 9,84 ευρω και μεταφορικα 1,90 |
Edited by - ariskal on 17 Jan 2013 20:42:43 |
 |
|
captnemo
Starting Member

8 Μηνύματα |
Εστάλη - 17 Jan 2013 : 21:09:17
|
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για το ενδιαφέρον και τις πληροφορίες σας. Τα μετέφερα στο φίλο μου και θα πάρει τηλ.στο Ε.Κ.Κ.που γράφει η Ειρήνη μήπως και μάθει αν μπορούν να του κάνουν κάτι νομικά(αυτό είναι και το ζητούμενο). Επίσης μου είπε ότι κατά την παραλαβή τα είδη ήταν τα περισσότερα κατεστραμμένα(ήταν μέσα σε ένα ταλαιπωρημένο χαρτόκουτο τυλιγμένα με εφημερίδες και δεμένο με σπάγκο!)Το site είναι αυτό :http://www.kakteen.cz/ |
 |
|
mavirenes
Premium Member MEMBER CLUB
    

Greece
3066 Μηνύματα |
Εστάλη - 17 Jan 2013 : 21:10:04
|
αν ρωτάς εμένα είναι ο πολύ γνωστός KOEHRES
mavirenes  |
 |
|
captnemo
Starting Member

8 Μηνύματα |
Εστάλη - 17 Jan 2013 : 21:59:06
|
quote: Είχε αποσταλεί από mavirenes
αν ρωτάς εμένα είναι ο πολύ γνωστός KOEHRES
mavirenes 
Τι είναι αυτό; |
 |
|
kaktos
Forum Admin MEMBER CLUB
    

4063 Μηνύματα |
Εστάλη - 17 Jan 2013 : 23:35:58
|
quote: Είχε αποσταλεί από mavirenes
[purple][i]Hello, thank you for your mail. Please just place your order,I will mail you proforma invoice showing total cost. kind Regards
Have you seen our new Onlineshop? Ordering is as easy as in every other onlineshop. You have to register once, search for the article, choose the quantity and add the item to the cart. If you know all articelnumbers you want to order, click on the order form "Order with articlenumbers". It is the easiest and fastest way to transmit your order. Both way of ordering can be finished by clicking on "cash box". Check your items, your address, choose the way of payment, accept our "general business and supplying-conditions" and click "confirm order". If you have any question about the shop, just write an email. It would be very nice, if you would use this shop in the future. Thank you.
mavirenes 
Δεν έχω παραγγείλει από Koehres και δεν ξέρω πώς είναι η διαδικασία στο κατάστημα, αλλά αυτό που σου λέει είναι να κάνεις την παραγγελία και να σου στείλουν ένα "προτιμολόγιο", ουσιαστικά κάτι σαν αυτό που λέμε "κάνε μου μια προσφορά" (χωρίς δέσμευση αγοράς). Αυτό μπορεί να το κάνει και με Paypal, να σου στείλει το invoice και αν δε συμφωνείς να μην το πληρώσεις.
Δεν ξέρω αν αυτό είναι εφικτό, δηλαδή, συνήθως στο checkout πρέπει να πληρώσεις. Αμέσως, πριν την πληρωμή κάπου εμφανίζεται το συνολικό ποσό. Μήπως εννοεί επιλέγοντας κάποιο άλλο τρόπο χωρίς άμεση πληρωμή; Ας μας πει κάποιος που παρήγγειλε από εκεί, δε βγάζει το κόστος των μεταφορικών πριν φτάσουμε στο βήμα της πληρωμής. Συνήθως, πριν το τελευταίο βήμα, υπολογίζονται όλα τα έξοδα π.χ. ακόμη και στο Paypal όταν πας θα σου γράφει το τελικό ποσό φαντάζομαι.
Υποθέτω ότι γι' αυτό σου γράφει να μπεις στο onlineshop για την παραγγελία γιατί εκεί θα υπολογιστεί όλο αυτό το κόστος που τον ρωτάς, όπως λέει κι ο Αριστοτέλης, αυτόματα.
Επίσης, απ' τα Terms βλέπω ότι το Portion εννοεί λέει 20-25 σπόρους. |
 |
|
kaktos
Forum Admin MEMBER CLUB
    

4063 Μηνύματα |
Εστάλη - 17 Jan 2013 : 23:37:02
|
quote: Είχε αποσταλεί από captnemo
τυλιγμένα με εφημερίδες
Δεν είναι καθόλου παράξενος τρόπος συσκευασίας για φυτά, ο πιο συνηθισμένος μάλιστα. |
 |
|
kaktos
Forum Admin MEMBER CLUB
    

4063 Μηνύματα |
Εστάλη - 17 Jan 2013 : 23:41:15
|
Πάντως, όλο αυτό μου θυμίζει ότι έχει ξανασυζητηθεί στο φόρουμ. Ότι κάποιος, δηλαδή, παρήγγειλε από κάπου, του τα έστειλαν χωρίς πληρωμή και ζήτησαν μετά τα χρήματα. Βέβαια, σ' αυτή την περίπτωση πληρώνουμε, αφού παραλάβουμε τα φυτά.
Υ.Γ. captnemo ο φίλος σου δεν πλήρωσε ούτε τα μεταφορικά ούτε τα φυτά; Ή πλήρωσε μόνο την αξία των φυτών χωρίς να πληρώσει τα μεταφορικά; |
 |
|
captnemo
Starting Member

8 Μηνύματα |
Εστάλη - 18 Jan 2013 : 00:24:22
|
quote: Είχε αποσταλεί από kaktos
Πάντως, όλο αυτό μου θυμίζει ότι έχει ξανασυζητηθεί στο φόρουμ. Ότι κάποιος, δηλαδή, παρήγγειλε από κάπου, του τα έστειλαν χωρίς πληρωμή και ζήτησαν μετά τα χρήματα. Βέβαια, σ' αυτή την περίπτωση πληρώνουμε, αφού παραλάβουμε τα φυτά.
Υ.Γ. captnemo ο φίλος σου δεν πλήρωσε ούτε τα μεταφορικά ούτε τα φυτά; Ή πλήρωσε μόνο την αξία των φυτών χωρίς να πληρώσει τα μεταφορικά;
Τίποτα δεν πλήρωσε. |
 |
|
Pulherija
Junior Member MEMBER CLUB
 

219 Μηνύματα |
Εστάλη - 18 Jan 2013 : 01:17:16
|
Από δύο Τσέχους που έχω παραγγείλει και μάλιστα επανειλλημένα, πρώτα μου έστειλαν τα φυτά και μετά το τιμολόγιο με το ποσό που θα πρέπει να πληρώσω. Πάντως και οι δυο για μεταφορικά μου πήραν 6 ευρώ. |
 |
|
mavirenes
Premium Member MEMBER CLUB
    

Greece
3066 Μηνύματα |
Εστάλη - 18 Jan 2013 : 08:04:22
|
quote: Είχε αποσταλεί από Pulherija
Από δύο Τσέχους που έχω παραγγείλει και μάλιστα επανειλλημένα, πρώτα μου έστειλαν τα φυτά και μετά το τιμολόγιο με το ποσό που θα πρέπει να πληρώσω. Πάντως και οι δυο για μεταφορικά μου πήραν 6 ευρώ.
καλημέρα! Κι εγώ όταν πήρα από τον http://www.kaktusy.cz/eshop/index.php?shopping_cart=yes έτσι ακριβώς έκανε, τα έστειλε και πλήρωσα μετά και τα μεταφορικά ήταν λίγα άσε που έχει τεράστια ποικιλία και πολύ καλές τιμές Δυστυχώς δεν δίνει σημεία ζωής Δεν απαντάει σε μηνύματα, δεν στέλνει αυτόματη απάντηση από την ιστοσελίδα του. Έστειλα μια παραγγελία αλλά κανένα νέο, μήπως ξέρει κανείς ...τσέχικα ρε παιδιά? να βοηθήσει?
mavirenes  |
 |
|
mavirenes
Premium Member MEMBER CLUB
    

Greece
3066 Μηνύματα |
Εστάλη - 18 Jan 2013 : 08:10:25
|
quote: Είχε αποσταλεί από kaktos
quote: Είχε αποσταλεί από mavirenes
[purple][i]Hello, thank you for your mail. Please just place your order,I will mail you proforma invoice showing total cost. kind Regards
Have you seen our new Onlineshop? Ordering is as easy as in every other onlineshop. You have to register once, search for the article, choose the quantity and add the item to the cart. If you know all articelnumbers you want to order, click on the order form "Order with articlenumbers". It is the easiest and fastest way to transmit your order. Both way of ordering can be finished by clicking on "cash box". Check your items, your address, choose the way of payment, accept our "general business and supplying-conditions" and click "confirm order". If you have any question about the shop, just write an email. It would be very nice, if you would use this shop in the future. Thank you.
mavirenes 
Δεν έχω παραγγείλει από Koehres και δεν ξέρω πώς είναι η διαδικασία στο κατάστημα, αλλά αυτό που σου λέει είναι να κάνεις την παραγγελία και να σου στείλουν ένα "προτιμολόγιο", ουσιαστικά κάτι σαν αυτό που λέμε "κάνε μου μια προσφορά" (χωρίς δέσμευση αγοράς). Αυτό μπορεί να το κάνει και με Paypal, να σου στείλει το invoice και αν δε συμφωνείς να μην το πληρώσεις.
Δεν ξέρω αν αυτό είναι εφικτό, δηλαδή, συνήθως στο checkout πρέπει να πληρώσεις. Αμέσως, πριν την πληρωμή κάπου εμφανίζεται το συνολικό ποσό. Μήπως εννοεί επιλέγοντας κάποιο άλλο τρόπο χωρίς άμεση πληρωμή; Ας μας πει κάποιος που παρήγγειλε από εκεί, δε βγάζει το κόστος των μεταφορικών πριν φτάσουμε στο βήμα της πληρωμής. Συνήθως, πριν το τελευταίο βήμα, υπολογίζονται όλα τα έξοδα π.χ. ακόμη και στο Paypal όταν πας θα σου γράφει το τελικό ποσό φαντάζομαι.
Υποθέτω ότι γι' αυτό σου γράφει να μπεις στο onlineshop για την παραγγελία γιατί εκεί θα υπολογιστεί όλο αυτό το κόστος που τον ρωτάς, όπως λέει κι ο Αριστοτέλης, αυτόματα.
Επίσης, απ' τα Terms βλέπω ότι το Portion εννοεί λέει 20-25 σπόρους.
το είδα αυτό για την proforma, αυτός ή μάλλον καλύτερα αυτή δεν είδε το 15Ε και το Greece πάντως οι Γερμανοί και οι Ολλανδοί τσεκουρώνουνε στα μεταφορικά, μία άλλη εταιρεία ολλανδική που δεν τη θυμάμαι τώρα αλλά την έχει ο ίδιος που έχει την cactus plaza, χρεώνει 15Ε για σπόρους ότι ποσότητα κι αν πάρεις, βρε καλέ μου βρε χρυσέ μου, τίποτα succulent seeds την έλεγε δεν θυμάμαι καλά
mavirenes  |
 |
|
kaktos
Forum Admin MEMBER CLUB
    

4063 Μηνύματα |
Εστάλη - 18 Jan 2013 : 08:58:30
|
quote: Είχε αποσταλεί από captnemo
quote: Είχε αποσταλεί από kaktos
Πάντως, όλο αυτό μου θυμίζει ότι έχει ξανασυζητηθεί στο φόρουμ. Ότι κάποιος, δηλαδή, παρήγγειλε από κάπου, του τα έστειλαν χωρίς πληρωμή και ζήτησαν μετά τα χρήματα. Βέβαια, σ' αυτή την περίπτωση πληρώνουμε, αφού παραλάβουμε τα φυτά.
Υ.Γ. captnemo ο φίλος σου δεν πλήρωσε ούτε τα μεταφορικά ούτε τα φυτά; Ή πλήρωσε μόνο την αξία των φυτών χωρίς να πληρώσει τα μεταφορικά;
Τίποτα δεν πλήρωσε.
Τότε θα έπρεπε να επιστρέψει τα φυτά ή να τα πληρώσει. Φαντάζομαι οτι τα έστειλε έτσι καλή τη πίστη ο Τσέχος...με δική του ζημιά βέβαια... Θα έπρεπε να ρωτήσει ο φίλος σου πριν κάνει την παραγγελία για το κόστος των μεταφορικών. Κάποιοι που δεν έχουν online κατάστημα (κανονικό με καλάθι, checkout κλπ) λειτουργούν έτσι με παρόμοιο τρόπο: στέλνεις με mail αυτά που θέλεις και σου στέλνουν invoice με Paypal. Αν δεν τα θέλεις, δεν πληρώνεις, δεν τα στέλνει. Ο τσέχος έκανε λάθος που τα έστειλε, θεώρησε δεδομένο ότι ο παραλήπτης ως συλλέκτης θέλει τα φυτά και θα τα πληρώσει....
|
 |
|
kaktos
Forum Admin MEMBER CLUB
    

4063 Μηνύματα |
Εστάλη - 18 Jan 2013 : 09:10:04
|
quote: Είχε αποσταλεί από mavirenes
quote: Είχε αποσταλεί από kaktos
quote: Είχε αποσταλεί από mavirenes
[purple][i]Hello, thank you for your mail. Please just place your order,I will mail you proforma invoice showing total cost. kind Regards
Have you seen our new Onlineshop? Ordering is as easy as in every other onlineshop. You have to register once, search for the article, choose the quantity and add the item to the cart. If you know all articelnumbers you want to order, click on the order form "Order with articlenumbers". It is the easiest and fastest way to transmit your order. Both way of ordering can be finished by clicking on "cash box". Check your items, your address, choose the way of payment, accept our "general business and supplying-conditions" and click "confirm order". If you have any question about the shop, just write an email. It would be very nice, if you would use this shop in the future. Thank you.
mavirenes 
Δεν έχω παραγγείλει από Koehres και δεν ξέρω πώς είναι η διαδικασία στο κατάστημα, αλλά αυτό που σου λέει είναι να κάνεις την παραγγελία και να σου στείλουν ένα "προτιμολόγιο", ουσιαστικά κάτι σαν αυτό που λέμε "κάνε μου μια προσφορά" (χωρίς δέσμευση αγοράς). Αυτό μπορεί να το κάνει και με Paypal, να σου στείλει το invoice και αν δε συμφωνείς να μην το πληρώσεις.
Δεν ξέρω αν αυτό είναι εφικτό, δηλαδή, συνήθως στο checkout πρέπει να πληρώσεις. Αμέσως, πριν την πληρωμή κάπου εμφανίζεται το συνολικό ποσό. Μήπως εννοεί επιλέγοντας κάποιο άλλο τρόπο χωρίς άμεση πληρωμή; Ας μας πει κάποιος που παρήγγειλε από εκεί, δε βγάζει το κόστος των μεταφορικών πριν φτάσουμε στο βήμα της πληρωμής. Συνήθως, πριν το τελευταίο βήμα, υπολογίζονται όλα τα έξοδα π.χ. ακόμη και στο Paypal όταν πας θα σου γράφει το τελικό ποσό φαντάζομαι.
Υποθέτω ότι γι' αυτό σου γράφει να μπεις στο onlineshop για την παραγγελία γιατί εκεί θα υπολογιστεί όλο αυτό το κόστος που τον ρωτάς, όπως λέει κι ο Αριστοτέλης, αυτόματα.
Επίσης, απ' τα Terms βλέπω ότι το Portion εννοεί λέει 20-25 σπόρους.
το είδα αυτό για την proforma, αυτός ή μάλλον καλύτερα αυτή δεν είδε το 15Ε και το Greece πάντως οι Γερμανοί και οι Ολλανδοί τσεκουρώνουνε στα μεταφορικά, μία άλλη εταιρεία ολλανδική που δεν τη θυμάμαι τώρα αλλά την έχει ο ίδιος που έχει την cactus plaza, χρεώνει 15Ε για σπόρους ότι ποσότητα κι αν πάρεις, βρε καλέ μου βρε χρυσέ μου, τίποτα succulent seeds την έλεγε δεν θυμάμαι καλά
mavirenes 
Δεν ξέρω κι εγώ που οφείλεται που συνήθως τα μεταφορικά για Ελλάδα είναι τα ακριβότερα. Συχνά, βλέπω ίδια τιμή (όχι μόνο σε site για φυτά) για σχεδόν όλες τις ευρωπαϊκές χώρες π.χ. 9 ευρώ και για Ελλάδα είναι πολλαπλάσια μαζι με κάποιες άλλες χώρες των Βαλκανίων. Ενώ π.χ. αν δεις χιλιομετρική απόσταση από Γερμανία Πορτογαλία είναι ίδια ή και μεγαλύτερη απ΄ό,τι Γερμανία Ελλάδα...για Ελλάδα είναι συχνά ακριβότερα.
Πάντως, υπάρχουν κι αρκετοί λογικοί π.χ. Uhlig χρεώνει για όλες τις ευρωπαϊκές χώρες + Ελλάδα 3,80 ευρώ. |
 |
|
captnemo
Starting Member

8 Μηνύματα |
Εστάλη - 18 Jan 2013 : 10:09:14
|
quote: Είχε αποσταλεί από kaktos
quote: Είχε αποσταλεί από captnemo
quote: Είχε αποσταλεί από kaktos
Πάντως, όλο αυτό μου θυμίζει ότι έχει ξανασυζητηθεί στο φόρουμ. Ότι κάποιος, δηλαδή, παρήγγειλε από κάπου, του τα έστειλαν χωρίς πληρωμή και ζήτησαν μετά τα χρήματα. Βέβαια, σ' αυτή την περίπτωση πληρώνουμε, αφού παραλάβουμε τα φυτά.
Υ.Γ. captnemo ο φίλος σου δεν πλήρωσε ούτε τα μεταφορικά ούτε τα φυτά; Ή πλήρωσε μόνο την αξία των φυτών χωρίς να πληρώσει τα μεταφορικά;
Τίποτα δεν πλήρωσε.
Τότε θα έπρεπε να επιστρέψει τα φυτά ή να τα πληρώσει. Φαντάζομαι οτι τα έστειλε έτσι καλή τη πίστη ο Τσέχος...με δική του ζημιά βέβαια... Θα έπρεπε να ρωτήσει ο φίλος σου πριν κάνει την παραγγελία για το κόστος των μεταφορικών. Κάποιοι που δεν έχουν online κατάστημα (κανονικό με καλάθι, checkout κλπ) λειτουργούν έτσι με παρόμοιο τρόπο: στέλνεις με mail αυτά που θέλεις και σου στέλνουν invoice με Paypal. Αν δεν τα θέλεις, δεν πληρώνεις, δεν τα στέλνει. Ο τσέχος έκανε λάθος που τα έστειλε, θεώρησε δεδομένο ότι ο παραλήπτης ως συλλέκτης θέλει τα φυτά και θα τα πληρώσει....
...Τα έβαλε στο καλάθι,του έβγαλε την αξία χωρίς τα μεταφορικά και τους έστειλε email πόσο θα στοιχίσουν τα μεταφορικά.Δεν του απάντησαν,στέλνει πάλι email,καμία απάντηση,τρίτο email γράφοντας τους ότι αυτό δεν του έχει ξανασυμβεί... ...Πήγε και το παρέλαβε και ήταν όλα τα προϊόντα που ήθελε!!!Μετά από λίγες μέρες του έστειλαν την αξία των προϊόντων με τα μεταφορικά(30€) και τα είδη έκαναν 33€!!Εξυπακούεται ότι αν το ήξερε από την αρχή,δεν υπήρχε περίπτωση να προβεί στην αγορά τους... ...Επίσης μου είπε ότι κατά την παραλαβή τα είδη ήταν τα περισσότερα κατεστραμμένα... |
 |
|
ariskal
Dr Ferocactus Υπεύθ. μελών Β. Ελλάδος MEMBER CLUB
   

Greece
1893 Μηνύματα |
Εστάλη - 18 Jan 2013 : 10:30:16
|
ο koehres στελενει τους σπορους σε ενα πακετακι οποτε χρεωνεται σαν δεμα.Επισης καποιοι το στελνουν σαν συστημενο και καποιοι οχι.Οντως τα μεταφορικα του ειναι πιο ακριβα αλλα η ποιοτητα του ειναι πολυ καλη.Αντιθετα οι τσεχοι εχουν ενα απιστευτα μεγαλο καταλογο, αλλα στα ειδη που με ενδιεφεραν και ηταν τα πιο σπανια ειχα εως μηδενικη επιτυχια, προφανως γιατι οι σποροι ειναι παλιοι.Το μειονεκτημα στον γερμανο ειναι οτι δεν εχoυν field number. |
 |
|
mavirenes
Premium Member MEMBER CLUB
    

Greece
3066 Μηνύματα |
Εστάλη - 12 Feb 2013 : 16:35:15
|
ΛΟΙΠΌΝ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ Ο Τσέχος προμηθευτής μου σπόρων έχει θέματα επικοινωνίας μεν αλλά μου έστειλε τα σπόρια δε 44 φακελάκια Χ 0,32 το ένα μέσο όρο και με τα μεταφορικά Χ 0,43 το ένα μέσο όρο τεράστια ποικιλία σπάνια, για συλλέκτες, μικροποσότητα βέβαια, μου τα έστειλε χωρίς να πληρώσω, τον πλήρωσα βέβαια τον άνθρωπο με το που τα πήρα φέτος πήρα και σπόρους βολβών ( η άλλη μου λόξα) τι καλά που έκανα και δεν αγόρασα από τον Γερμανό! βλέπε ανωτέρω, άντε τώρα πρέπει να ξεκλέψω χρόνο και αν σηκώσω τα μανίκια να αρχίσω με τις σπορές
Τελικά κάπτεν Νέμο τι έγινε με το θέμα του φίλου σου, δεν μας είπες??
mavirenes  |
 |
|
kaktos
Forum Admin MEMBER CLUB
    

4063 Μηνύματα |
Εστάλη - 13 Feb 2013 : 00:01:12
|
Ειρήνη, χαίρομαι που έλαβες αυτά που ήθελες!
όσο για τον κάπτεν νέμο.... Πιθανόν διέφυγε από όλους μας (και από τον ίδιο) το παλαιότερο μήνυμά του απ' το καλοκαίρι, (στο θέμα με τα online καταστήματα http://cactus.thelo.gr/forum/el/topic.asp?whichpage=7&TOPIC_ID=611) όπου ουσιαστικά έγραφε άλλα για το..."φίλο" του, τον εαυτό του, δηλαδή, ο οποίος ενημερώθηκε απ' τον Τσέχο για το κόστος φυτών και μεταφορικών, γνώριζε το κόστος. Του έστειλε τη διεύθυνσή του για πληρωμή μέσω paypal (και τα φυτά)...και συμπληρώνω εγώ, τα παρέλαβε...δε θέλει να πληρώσει και ψάχνει να βρει μήπως τώρα μπορεί να του κάνει κάτι νομικά...... κακώς ασχοληθήκαμε. Ο Τσέχος χρειάζεται νομικό σύμβουλο κι όχι ο καπτεν Νέμο.
quote: Είχε αποσταλεί από captnemo
Χαιρετώ την παρέα.Θέλω να ρωτήσω αν κάποιος έχει αγοράσει από το kakteen.cz,γιατί θέλω κάποια φυτά αλλά δεν τους βλέπω σοβαρούς. Τους έστειλα τα είδη που θέλω,μου απάντησαν με καθυστέρηση και όχι ολοκληρωμένα,νέο e-mail με άλλη καθυστέρηση πάλι ασαφές και εκτός αυτού θέλουν μεταφορικά σχεδόν όσο κοστίζουν τα είδη(755 CZK τα είδη-689 CZK μεταφορικά)ήτοι 1444 CZK σύνολο μου γράφουν 63€ ενώ είναι 56€. Τι γίνεται έχουν δική τους ισοτιμία; Επίσης τους είπα ότι θέλω με paypal και μου έστειλαν μια διεύθυνση e-mail(Send payment via Paypal or Bank: paypal@kakteen.cz). Όποια πληροφορία ευπρόσδεκτη.
|
 |
|
mavirenes
Premium Member MEMBER CLUB
    

Greece
3066 Μηνύματα |
Εστάλη - 13 Feb 2013 : 07:04:34
|
καλημέρα! κρίμα να επιβεβαιώνουμε την εικόνα που προβάλλουν για τους Έλληνες έξω, δηλαδή παγαπόντηδες και κακοπληρωτές Προσωπικά επειδή έχω κατά καιρούς επικοινωνήσει με διαφόρους κυρίως Ευρωπαίους, η πλειοψηφία τους έχει αρνητική εικόνα για μας και θεωρούν μάλιστα ότι καλώς παθαίνουμε ότι παθαίνουμε. Η προπαγάνδα δουλεύει καλά. Πρέπει να ανατρέψουμε αυτήν την εικόνα όχι να τη συντηρήσουμε. Όσο για τον καπετάνιο, ίσως να του προέκυψε το θέμα λόγω προβλημάτων επικοινωνίας όπως και σε μένα. Ξέρετε δεν το κατέχουν το Αγγλικό οι ξένοι όσο οι Έλληνες. Ίσως θεώρησαν το e-mail που έστειλε με τα είδη που τον ενδιέφεραν αρχικά ως οριστική παραγγελία και την εκτέλεσαν παρά το γεγονός ότι ρωτούσε για τα μεταφορικά ή διαφωνούσε, δεν κατάλαβα ακριβώς. Εντυπωσιάζομαι πάντως αν και δεν θα έπρεπε, από την έλλειψη ειλικρίνειας απέναντι στα μέλη του φόρουμ. Είπα δεν θα έπρεπε γιατί η συνήθης τακτική στο διαδίκτυο είναι κάποιος να ψεύδεται, για πολλά και διάφορα, για μικρά και μεγάλα. Απλώς αυτό αντιτίθεται στον δικό μου "απλοϊκό και παιδικό" χαρακτήρα και γιαυτό με ενοχλεί. Θα ήθελα ωστόσο ο φίλος μας να δώσει τις εξηγήσεις του γιατί ίσως κάτι να έχουμε παρεξηγήσει. Πάντως φίλε μου αν είναι έτσι όπως έχουμε καταλάβει πρέπει να πληρώσεις. Ίσως και να την ψιλοπάτησες με τα μεταφορικά, ναι είναι θέμα, το συζητήσαμε εκτενώς πιο πάνω. Και πάλι καλημέρα!
mavirenes  |
 |
|
mavirenes
Premium Member MEMBER CLUB
    

Greece
3066 Μηνύματα |
Εστάλη - 13 Feb 2013 : 07:07:59
|
όποιος είναι στο πόδι, να βγεί να δει την Ανατολή!
mavirenes  |
 |
|
Θέμα  |
|
|
|
ΚΑΚΤΟΣ - Forum |
© 2005-2012 Cactus.Thelo.gr |
 |
|
|