ΚΑΚΤΟΣ - Forum - Η αρχή μιας συλλογής
ΚΑΚΤΟΣ - Forum
ΚΑΚΤΟΣ - Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | | Προσωπικά μηνύματα | Αναζήτηση | Συχνές Ερωτήσεις
Όνομα Μέλους:
Κωδικός:
Αποθήκευση κωδικού
Ξεχάσατε τον κωδικό σας?

Όλα τα Forum
 Γενικά
 Τα φυτά μας - Θέματα μελών
 Η αρχή μιας συλλογής
 Νέο Θέμα  Απάντηση
 Εκτύπωση
Προηγούμενη
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα
Σελίδα: από 2

Billy
Advanced Member MEMBER CLUB

Greece
316 Μηνύματα

Εστάλη - 03 Oct 2011 :  15:01:29  Εμφάνιση Προφίλ  Μετάβαση στην προσωπική σελίδα του/της Billy Αποστολή Προσωπικού Μηνύματος στον/στην Billy  Απάντηση με παραπομπή
Mavirenes λάθος με κατέταξες. Είμαι στους πολύ αρχάριους, απλά διαβάζω πολύ και δοκιμάζω διάφορα. Εμβόλιο απο μια αρεόλη δεν έχω ξανακάνει ούτε ξέρω αν το έκανα σωστά αλλά αφού το φυτό είχε χαλάσει δεν είχα και τιποτα να χάσω κι έτσι πειραματίστηκα. Για την προσοχή που έδειξα πάντως έχεις δίκιο, κυρίως τις luethyi τις παραπρόσεξα στο φύτεμα, στο μίγμα και στο πότισμα, πιστεύω ότι όλα έγιναν όπως πρέπει. Τα φυτά βέβαια είχαν ταλαιπωρηθεί και αρκετά πριν τα παραλάβω με τη μεγάλη τους παραμονή στην courier και ίσως να έπαιξε κι αυτό το ρόλο του.

Pulherija στα υπόλοιπα δεν έχω παρατηρήσει τίποτα μέχρι στιγμής. Έτσι κι αλλιώς πάντως επειδή είναι τα πρώτα φυτά που αγόρασα από το εξωτερικό έχουν την καθημερινή προσοχή μου. Το ότι έχεις διαφορετικά είδη είναι πολύ καλό, πιθανόν να μπορέσουμε κάποια στιγμή μελλοντικά να ανταλλάξουμε κιόλας.
Κορυφή σελίδας

Billy

Greece
316 Μηνύματα

Εστάλη - 11 Oct 2011 :  17:28:56  Εμφάνιση Προφίλ  Μετάβαση στην προσωπική σελίδα του/της Billy Αποστολή Προσωπικού Μηνύματος στον/στην Billy  Απάντηση με παραπομπή
Οι αρεόλες απέτυχαν όλες, σήμερα τα ξεσκέπασα και είχαν ξεραθεί όλα. Τα υποκείμενα κόπηκαν πιο κάτω και εμβολιάστηκαν αστρόφυτα και ένα echinopsis που τα είχαν "φάει" οι άλγες μέσα στο σακουλάκι και τα έβγαλα για να σωθούν.
Κορυφή σελίδας

Billy

Greece
316 Μηνύματα