ΚΑΚΤΟΣ - Forum
ΚΑΚΤΟΣ - Forum
ΚΑΚΤΟΣ - Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | | Προσωπικά μηνύματα | Αναζήτηση | Συχνές Ερωτήσεις
 Όλα τα Forum
 Γενικά
 Αγορές - Καταστήματα - Εκθέσεις
 Αποστολή χωρίς πληρωμή!

Σημείωση: Πρέπει να έχετε κάνει εγγραφή για να γράψετε στο forum.
Για να κάνετε εγγραφή, κλικ εδώ. Η εγγραφή είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Screensize:
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List Insert YouTube
   
Message:

Smilies
8ball [8] Angry [:(!] Approve [^] Big Smile [:D]
Black Eye [B)] Blush [:I] Clown [:o)] Cool [8D]
Dead [xx(] Disapprove [V] Evil [}:)] Kisses [:X]
No no [No] Question [?] Red carpet [RC] Rolleyes [rolleye]
Sad2 [sad] Shock [:O] Shy [8)] Sleepy [|)]
Smile [:)] Spring [spring] Super [T)] Tongue [:P]
Very cool [cool] Wink [;)]    

   -  HTML is OFF | Forum Code is ON
 
   

Α Ν Α Σ Κ Ο Π Η Σ Η    Θ Ε Μ Α Τ Ο Σ
captnemo Εστάλη - 16 Jan 2013 : 23:48:47
Φίλος τον Ιούνιο του 2012 ήθελε κάποια φυτά από site του εξωτερικού.
Τα έβαλε στο καλάθι,του έβγαλε την αξία χωρίς τα μεταφορικά και τους έστειλε email πόσο θα στοιχίσουν τα μεταφορικά.Δεν του απάντησαν,στέλνει πάλι email,καμία απάντηση,τρίτο email γράφοντας τους ότι αυτό δεν του έχει ξανασυμβεί.
Ύστερα από λίγο καιρό έρχεται ειδοποίηση από το ταχυδρομείο να πάει να παραλάβει ένα δέμα.Πήγε και το παρέλαβε και ήταν όλα τα προϊόντα που ήθελε!!!Μετά από λίγες μέρες του έστειλαν την αξία των προϊόντων με τα μεταφορικά(30€) και τα είδη έκαναν 33€!!Εξυπακούεται ότι αν το ήξερε από την αρχή,δεν υπήρχε περίπτωση να προβεί στην αγορά τους.
Ύστερα από λίγο καιρό λαμβάνει email ότι περιμένουν τα χρήματα!Δεν τους απαντά,μετά από κάνα δίμηνο πάλι email ζητώντας του τα χρήματα,πάλι τους αγνοεί.
Μετά από 7 μήνες(προχτές)!! του στέλνουν πάλι email λέγοντας του ''I believe that it is just a mistake and we will not have to draw from that international sanctions''.Οι άνθρωποι είναι για τα πανηγύρια!
Τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση;Μπορούν να του κάνουν κάτι νομικά;Υπάρχει κάποια υπηρεσία που μπορεί να απευθυνθεί;
25   Τ Ε Λ Ε Υ Τ Α Ι Ε Σ    Α Π Α Ν Τ Η Σ Ε Ι Σ     (Οι νεότερες πρώτες)
@stavros@ Εστάλη - 04 Feb 2014 : 22:42:35
Εγω έχω προσέξει στο ebay όταν ψάχνω για κάκτους και άλλα ότι πολλοί που στέλνουν ευρώπη έχουν αποκλείσει την χώρα μας και δεν κάνουν αποστολές...
Nuxtofulakas Εστάλη - 04 Feb 2014 : 15:26:08
Δε νομίζω ότι θα κόψουν τις αποστολές. Απλά θα σου ζητάνε να πληρώσεις πρώτα πριν τα στείλουν. Που είναι και το κανονικό δηλαδή όπως γίνεται παντού και σε ότι είδος κι αν αγοράσεις. Μου κάνει εντύπωση μάλιστα που δεν το είχαν κάνει έτσι εξαρχής. Και από τους Τσέχους ελάχιστοι νομίζω είναι που σου ζητάνε τα χρήματα μετά. Οι περισσότεροι αν δεν πληρώσεις δεν στέλνουν την παραγγελία- που είναι και η συνηθισμένη πρακτική.

Τέλος για τα μεταφορικά δεν πιστεύω ότι υπάρχει "οργανωμένο σχέδιο" κατά της Ελλάδας :)
Έχω λάβει αρκετές παραγγελίες και από Τσεχία και από Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία κτλ και δε θυμάμαι κάπου να παρατήρησα extra φέσι λόγω χώρας προέλευσης
mavirenes Εστάλη - 04 Feb 2014 : 08:20:02
Στο μεταξύ θυμήθηκα και μια άλλη συζήτηση που είχαμε. Τα ακριβότερα μεταφορικά έξοδα στην Ελλάδα από ότι στις άλλες χώρες. Υποψιάζομαι ότι οι ξένοι τα τσεκουρώνουν επίτηδες ως αποτρεπτικά αγορών? Ίσως.




Ever tried, ever failed. no matter. Try again, fail again, fail better (S. Beckett)

mavirenes
mavirenes Εστάλη - 04 Feb 2014 : 08:15:23
Καλημέρα!
Επίσης φίλος μου που ανακατεύεται κι αυτός με τέτοια θέματα μου είπε ότι οι Τσέχοι γενικότερα ετοιμάζονται να κόψουν τις αποστολές στην Ελλάδα για κάποιους τέτοιους μπαταχτσήδες.
Μας έχουν που μας έχουν στην μπούκα, γίνεται και η παραπληροφόρηση, βάζουμε τα χεράκια μας και δεν βγάζουμε μόνο τα δικά μας ματάκια αλλά και τα μάτια των άλλων.




Ever tried, ever failed. no matter. Try again, fail again, fail better (S. Beckett)

mavirenes
Nuxtofulakas Εστάλη - 04 Feb 2014 : 00:09:07
Άρα αν κατάλαβα καλά ο captnemo παρήγγειλε από τον Τσέχο κανονικότατα - btw καπετάνιε δε σου στέλνουν παραγγελία αν δεν κάνεις checkouτ/proceed with order... κι εσύ προφανώς το πάτησες το κουμπάκι - και στη συνέχεια παρέλαβε τα φυτά, δεν τα επέστρεψε ως όφειλε αφού δεν ήθελε την παραγγελία και δεν πλήρωσε κιόλας τον άνθρωπο. Ελληνάρας στην αποθέωσή του.

Μακάρι να ασχοληθεί και να τον κυνηγήσει ο Τσέχος μιας και έχει όλα τα στοιχεία του από την αποστολή. Το ότι ούτως η άλλως θα φάει μπλοκάρισμα από μελλοντικές internet αγορές δεν είναι αρκετό γιατί τέτοιες συμπεριφορές πρέπει να κόβονται νωρίς νωρίς.Αν του κόβει θα κοιτάξει να το λύσει σύντομα.

Κι όπως είπε ο Κώστας, για να αναφέρω ένα συγκεκριμένο παράδειγμα, από πολλές ιταλικές εταιρείες ρούχων δεν μπορούμε να κάνουμε εισαγωγή εμπορευμάτων γιατί κάποιοι ελληνάρες (ορισμένοι απ αυτούς μπήκαν φυλακή και βγήκαν - ονόματα να μην λέμε) τους γέμισαν ακάλυπτες επιταγές και τώρα οι ιταλοί ζητάνε μόνο μετρητό...
Kostas Εστάλη - 03 Feb 2014 : 20:17:10
ααα μαλιστα γιατι και εγω εκαψα κατι λαδακια πιο πανω..μεχρι να γινει η τελικη εξηγηση

γενικα
πρεπει να μαθουμε οτι ο "εξυπνακιας" ο "ελληναρας" κλπ κλπ δεν περνανε παντου... και ευκολα μπορει να παρουν κιαλλους στο λαιμο τους... σε ενα αλλο εκτος κακτων "χωρο"... μερικες ευρωπαικες και καποιες ασιατικες εταιριες εχουν αποκλεισει την Ελλαδα απο "πελατη" εξ αιτιας καποιων εξυπνακηδων.............
mavirenes Εστάλη - 03 Feb 2014 : 16:19:35
quote:
Είχε αποσταλεί από kaktos

Γειά σου Ειρήνη....επειδή καίω λάδια αυτές τις μέρες...δεν κατάλαβα, τι ακριβώς κατάλαβες τώρα;

Το ότι ο captnemo έκανε αυτά που είπα κι εγώ στην προηγούμενη σελίδα είναι μάλλον αλήθεια, δηλαδή, παρέλαβε φυτά και δεν τα πλήρωσε. Το είχα βάλει κι εγώ το λινκ που έβαλες, όπου λέει για το κατάστημα σε πρώτο πρόσωπο και μετά άνοιξε το παρόν θέμα όπου όλα τα έχει κάνει ένας "φίλος" του.

Τελικά, εσύ τώρα βεβαιώθηκες ότι ήταν αυτός ο φίλος σου ο captnemo; Ο τσέχος μπέρδεψε εσάς (το φίλο σου) με τον captnemo; (μιλάμε....τα έχω κάψει όλα τα λάδια, δεν έμεινε τίποτα )...



Χαχαχαχαχα!!!!!!


Φωτεινή!!!!

Ο Τσέχος μπέρδεψε το φίλο μου με τον captnemo και μου ζήτησε τα ρέστα σήμερα το πρωί και με αναστάτωσε.
Απλώς επειδή είχαν μεσολαβήσει οι φωτογραφίες και άλλα σχόλια τα ξαναέβαλα σε παραπομπή τα σχετικά για να θυμηθούν και οι υπόλοιποι το συμβάν.




Ever tried, ever failed. no matter. Try again, fail again, fail better (S. Beckett)

mavirenes
kaktos Εστάλη - 03 Feb 2014 : 16:07:07
Γειά σου Ειρήνη....επειδή καίω λάδια αυτές τις μέρες...δεν κατάλαβα, τι ακριβώς κατάλαβες τώρα;

Το ότι ο captnemo έκανε αυτά που είπα κι εγώ στην προηγούμενη σελίδα είναι μάλλον αλήθεια, δηλαδή, παρέλαβε φυτά και δεν τα πλήρωσε. Το είχα βάλει κι εγώ το λινκ που έβαλες, όπου λέει για το κατάστημα σε πρώτο πρόσωπο και μετά άνοιξε το παρόν θέμα όπου όλα τα έχει κάνει ένας "φίλος" του.

Τελικά, εσύ τώρα βεβαιώθηκες ότι ήταν αυτός ο φίλος σου ο captnemo; Ο τσέχος μπέρδεψε εσάς (το φίλο σου) με τον captnemo; (μιλάμε....τα έχω κάψει όλα τα λάδια, δεν έμεινε τίποτα )...
mavirenes Εστάλη - 03 Feb 2014 : 15:35:05
quote:
Είχε αποσταλεί από captnemo

Φίλος τον Ιούνιο του 2012 ήθελε κάποια φυτά από site του εξωτερικού.
Τα έβαλε στο καλάθι,του έβγαλε την αξία χωρίς τα μεταφορικά και τους έστειλε email πόσο θα στοιχίσουν τα μεταφορικά.Δεν του απάντησαν,στέλνει πάλι email,καμία απάντηση,τρίτο email γράφοντας τους ότι αυτό δεν του έχει ξανασυμβεί.
Ύστερα από λίγο καιρό έρχεται ειδοποίηση από το ταχυδρομείο να πάει να παραλάβει ένα δέμα.Πήγε και το παρέλαβε και ήταν όλα τα προϊόντα που ήθελε!!!Μετά από λίγες μέρες του έστειλαν την αξία των προϊόντων με τα μεταφορικά(30€) και τα είδη έκαναν 33€!!Εξυπακούεται ότι αν το ήξερε από την αρχή,δεν υπήρχε περίπτωση να προβεί στην αγορά τους.
Ύστερα από λίγο καιρό λαμβάνει email ότι περιμένουν τα χρήματα!Δεν τους απαντά,μετά από κάνα δίμηνο πάλι email ζητώντας του τα χρήματα,πάλι τους αγνοεί.
Μετά από 7 μήνες(προχτές)!! του στέλνουν πάλι email λέγοντας του ''I believe that it is just a mistake and we will not have to draw from that international sanctions''.Οι άνθρωποι είναι για τα πανηγύρια!
Τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση;Μπορούν να του κάνουν κάτι νομικά;Υπάρχει κάποια υπηρεσία που μπορεί να απευθυνθεί;




Ερώτηση.
Εφόσον ο πιο πάνω φίλος δεν ήθελε τους κάκτους μήπως θα ήταν πιο σωστό να μην αφήσει να περάσουν 7 μήνες? , λέμε τώρα.




Γιατί ανακινώ το όλο ζήτημα?

Γιατί εγώ και ένας φίλος μου ονόματι Παναγιώτης είχαμε επαφή με το κατάστημα αυτό, http://www.kakteen.cz/index.php?klic=id35en-shop το οποίο έχει πολύ ενδιαφέροντα είδη και φθηνά όπως θα διαπιστώσετε.
Επειδή όμως μας φάνηκαν ακριβά τα μεταφορικά ακυρώσαμε μια μικρή παραγγελία δοκιμαστική που είχαμε δώσει αρχικά.
Το μήνυμα μας ήταν αυστηρό να μην σταλεί τίποτα αν δεν μας ενημερώσει για τα μεταφορικά τα οποία ήταν επίσης 30Ε συμπτωματικά όπως και του capnemo.

Αφού έχει περάσει πάνω από δίμηνο από την επικοινωνία μας με τον Τσέχο λαμβάνω το πρωί το ακόλουθο μύνημα από αυτόν:

Hello,
to date we have not received payment from Mr. Panagiotis for shipment from May 21, 2012 in the amount of 63 EUR. We ask for the payment, otherwise we will have to disclose his name to "International List of defaulters."
Thank you for your prompt payment. Ing. Pavel Hetus, Kakteen - PH - flora.

Και λέω λες? Λες να είναι ο Παναγιώτης μου? Λες να μου το έκρυψε?

Στο μεταξύ είχα ξεχάσει το περιστατικό στο φόρουμ. Είχα ξεχάσει και το μαγαζί και όταν κάναμε όλες τις συνομιλίες δεν θυμόμουν ότι είχε αναφερθεί εδώ.


Τελικά μετά από σειρά μηνυμάτων, διαλευκάνθηκε το ζήτημα.
Είχε κάνει λάθος λοιπόν ο Τσέχος.
Δεν το έχουν και με την επικοινωνία.
Εμάς για να μας απαντήσει για τα μεταφορικά έκανε ενάμιση μήνα.

Μου έχει στείλει μάλιστα τα πλήρη στοιχεία αυτού του Παναγιώτη που του έκανε τη ζημιά. Θα μπει στο μαύρο κατάστιχο πανευρωπαικώς.
Αν διαβάζει ας πάρει τα μέτρα του.


και βεβαίως εδώ είναι και η ανάρτηση

quote:
Εστάλη - 10 Jun 2012 : 19:39:13 captnemo

Χαιρετώ την παρέα.Θέλω να ρωτήσω αν κάποιος έχει αγοράσει από το kakteen.cz,γιατί θέλω κάποια φυτά αλλά δεν τους βλέπω σοβαρούς.
Τους έστειλα τα είδη που θέλω,μου απάντησαν με καθυστέρηση και όχι ολοκληρωμένα,νέο e-mail με άλλη καθυστέρηση πάλι ασαφές και εκτός αυτού θέλουν μεταφορικά σχεδόν όσο κοστίζουν τα είδη(755 CZK τα είδη-689 CZK μεταφορικά)ήτοι 1444 CZK σύνολο μου γράφουν 63€ ενώ είναι 56€. Τι γίνεται έχουν δική τους ισοτιμία;
Επίσης τους είπα ότι θέλω με paypal και μου έστειλαν μια διεύθυνση e-mail(Send payment via Paypal or Bank: paypal@kakteen.cz).
Όποια πληροφορία ευπρόσδεκτη.



http://cactus.thelo.gr/forum/el/topic.asp?whichpage=7&TOPIC_ID=611

που αποδεικνύει τη...λαμογιά


Ever tried, ever failed. no matter. Try again, fail again, fail better (S. Beckett)

mavirenes
mavirenes Εστάλη - 03 Feb 2014 : 15:19:40
Και επειδή ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον έχει και συνέχεια το σήριαλ.




Ever tried, ever failed. no matter. Try again, fail again, fail better (S. Beckett)

mavirenes
mavirenes Εστάλη - 03 Feb 2014 : 09:38:55
quote:
Είχε αποσταλεί από kaktos

Πάντως, όλο αυτό μου θυμίζει ότι έχει ξανασυζητηθεί στο φόρουμ. Ότι κάποιος, δηλαδή, παρήγγειλε από κάπου, του τα έστειλαν χωρίς πληρωμή και ζήτησαν μετά τα χρήματα. Βέβαια, σ' αυτή την περίπτωση πληρώνουμε, αφού παραλάβουμε τα φυτά.

Υ.Γ. captnemo ο φίλος σου δεν πλήρωσε ούτε τα μεταφορικά ούτε τα φυτά; Ή πλήρωσε μόνο την αξία των φυτών χωρίς να πληρώσει τα μεταφορικά;



καλημέρα!!!

Σήμερα έλαβα ένα μύνημα σχετικό με όσα αναφέρονται στην πρώτη σελίδα.
Τώρα το πως και πόσο εγώ ενεπλάκην σε αυτή την ιστορία θα σας το πω αφού βεβαιωθώ για κάποια πράγματα.
Ναι το γνωρίζω ότι δεν εμπιστευόμαστε τον κάθε τυχόντα στο διαδίκτυο.
Δεν είναι όμως και σωστό να είμαστε και κακοπροαίρετοι και καχύποπτοι με τους ανθρώπους.
Για μένα όλοι οι άνθρωποι είναι καλοί μέχρι αποδείξεως του εναντίου.

Προσωπικά δεν είμαι κακοπροαίρετη και θεωρώ ότι όλοι λειτουργούν σαν κι εμένα.
Δεν συγχωρώ όμως τις μισές αλήθειες ή τα ψέμματα.



Θα επανέλθω επί του θέματος αφού διαλευκάνω κάποια ζητήματα πρώτα.
Υποψιάζομαι τι συμβαίνει και δηλώνω απογοητευμένη αν πράγματι αυτό ισχύει.





Ever tried, ever failed. no matter. Try again, fail again, fail better (S. Beckett)

mavirenes
kaktos Εστάλη - 13 Feb 2013 : 09:07:06
Ωωωωω, ευχαριστούμε!!!
mavirenes Εστάλη - 13 Feb 2013 : 08:20:27
πριν μιάμιση ώρα η Ανατολή





και ... ο Βορράς



τώρα βέβαια ρίχνει καρέκλες

κι εντάξει δεν είναι και οι καλυτερότερες φωτογραφίες αλλά πήρατε μια γεύση

mavirenes
kaktos Εστάλη - 13 Feb 2013 : 08:15:49
Κι εγώ ήθελα να ποτίσω διάφορα αλλά είδα την πρόγνωση...βροχή για καμιά εβδομάδα οπότε τα άφησα.
mavirenes Εστάλη - 13 Feb 2013 : 08:07:01
τώρα κι εδώ βρέχει Φωτεινούλα, μου αρέσει που πότισα τους βολβούς μου εχθές, περίμενε κάτι σου ετοιμάζω


mavirenes
kaktos Εστάλη - 13 Feb 2013 : 07:50:45
quote:
Είχε αποσταλεί από mavirenes

Όσο για τον καπετάνιο, ίσως να του προέκυψε το θέμα λόγω προβλημάτων επικοινωνίας όπως και σε μένα. Ξέρετε δεν το κατέχουν το Αγγλικό οι ξένοι όσο οι Έλληνες. Ίσως θεώρησαν το e-mail που έστειλε με τα είδη που τον ενδιέφεραν αρχικά ως οριστική παραγγελία και την εκτέλεσαν παρά το γεγονός ότι ρωτούσε για τα μεταφορικά ή διαφωνούσε, δεν κατάλαβα ακριβώς. mavirenes



Καλημέρα Ειρήνη, ...Τι να πω, μακάρι να είναι αλλιώς, κι αυτό όχι μόνο για την εικόνα στο εξωτερικό...αλλά για την πραγματικότητα εδώ στο εσωτερικό που ζούμε όλοι μας....

Όσο για την Ανατολή...εμείς ξυπνήσαμε με συννεφιά και βροχή..
mavirenes Εστάλη - 13 Feb 2013 : 07:07:59
όποιος είναι στο πόδι, να βγεί να δει την Ανατολή!

mavirenes
mavirenes Εστάλη - 13 Feb 2013 : 07:04:34
καλημέρα! κρίμα να επιβεβαιώνουμε την εικόνα που προβάλλουν για τους Έλληνες έξω, δηλαδή παγαπόντηδες και κακοπληρωτές
Προσωπικά επειδή έχω κατά καιρούς επικοινωνήσει με διαφόρους κυρίως Ευρωπαίους, η πλειοψηφία τους έχει αρνητική εικόνα για μας και θεωρούν μάλιστα ότι καλώς παθαίνουμε ότι παθαίνουμε.
Η προπαγάνδα δουλεύει καλά.
Πρέπει να ανατρέψουμε αυτήν την εικόνα όχι να τη συντηρήσουμε. Όσο για τον καπετάνιο, ίσως να του προέκυψε το θέμα λόγω προβλημάτων επικοινωνίας όπως και σε μένα. Ξέρετε δεν το κατέχουν το Αγγλικό οι ξένοι όσο οι Έλληνες. Ίσως θεώρησαν το e-mail που έστειλε με τα είδη που τον ενδιέφεραν αρχικά ως οριστική παραγγελία και την εκτέλεσαν παρά το γεγονός ότι ρωτούσε για τα μεταφορικά ή διαφωνούσε, δεν κατάλαβα ακριβώς. Εντυπωσιάζομαι πάντως αν και δεν θα έπρεπε, από την έλλειψη ειλικρίνειας απέναντι στα μέλη του φόρουμ. Είπα δεν θα έπρεπε γιατί η συνήθης τακτική στο διαδίκτυο είναι κάποιος να ψεύδεται, για πολλά και διάφορα, για μικρά και μεγάλα. Απλώς αυτό αντιτίθεται στον δικό μου "απλοϊκό και παιδικό" χαρακτήρα και γιαυτό με ενοχλεί. Θα ήθελα ωστόσο ο φίλος μας να δώσει τις εξηγήσεις του γιατί ίσως κάτι να έχουμε παρεξηγήσει. Πάντως φίλε μου αν είναι έτσι όπως έχουμε καταλάβει πρέπει να πληρώσεις. Ίσως και να την ψιλοπάτησες με τα μεταφορικά, ναι είναι θέμα, το συζητήσαμε εκτενώς πιο πάνω. Και πάλι καλημέρα!

mavirenes
kaktos Εστάλη - 13 Feb 2013 : 00:01:12
Ειρήνη, χαίρομαι που έλαβες αυτά που ήθελες!

όσο για τον κάπτεν νέμο....
Πιθανόν διέφυγε από όλους μας (και από τον ίδιο) το παλαιότερο μήνυμά του απ' το καλοκαίρι, (στο θέμα με τα online καταστήματα http://cactus.thelo.gr/forum/el/topic.asp?whichpage=7&TOPIC_ID=611) όπου ουσιαστικά έγραφε άλλα για το..."φίλο" του, τον εαυτό του, δηλαδή, ο οποίος ενημερώθηκε απ' τον Τσέχο για το κόστος φυτών και μεταφορικών, γνώριζε το κόστος. Του έστειλε τη διεύθυνσή του για πληρωμή μέσω paypal (και τα φυτά)...και συμπληρώνω εγώ, τα παρέλαβε...δε θέλει να πληρώσει και ψάχνει να βρει μήπως τώρα μπορεί να του κάνει κάτι νομικά...... κακώς ασχοληθήκαμε. Ο Τσέχος χρειάζεται νομικό σύμβουλο κι όχι ο καπτεν Νέμο.

quote:
Είχε αποσταλεί από captnemo

Χαιρετώ την παρέα.Θέλω να ρωτήσω αν κάποιος έχει αγοράσει από το kakteen.cz,γιατί θέλω κάποια φυτά αλλά δεν τους βλέπω σοβαρούς.
Τους έστειλα τα είδη που θέλω,μου απάντησαν με καθυστέρηση και όχι ολοκληρωμένα,νέο e-mail με άλλη καθυστέρηση πάλι ασαφές και εκτός αυτού θέλουν μεταφορικά σχεδόν όσο κοστίζουν τα είδη(755 CZK τα είδη-689 CZK μεταφορικά)ήτοι 1444 CZK σύνολο μου γράφουν 63€ ενώ είναι 56€. Τι γίνεται έχουν δική τους ισοτιμία;
Επίσης τους είπα ότι θέλω με paypal και μου έστειλαν μια διεύθυνση e-mail(Send payment via Paypal or Bank: paypal@kakteen.cz).
Όποια πληροφορία ευπρόσδεκτη.


mavirenes Εστάλη - 12 Feb 2013 : 16:35:15
ΛΟΙΠΌΝ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ
Ο Τσέχος προμηθευτής μου σπόρων έχει θέματα επικοινωνίας μεν αλλά μου έστειλε τα σπόρια δε
44 φακελάκια Χ 0,32 το ένα μέσο όρο και με τα μεταφορικά Χ 0,43 το ένα μέσο όρο
τεράστια ποικιλία σπάνια, για συλλέκτες, μικροποσότητα βέβαια, μου τα έστειλε χωρίς να πληρώσω, τον πλήρωσα βέβαια τον άνθρωπο με το που τα πήρα
φέτος πήρα και σπόρους βολβών ( η άλλη μου λόξα)
τι καλά που έκανα και δεν αγόρασα από τον Γερμανό! βλέπε ανωτέρω, άντε τώρα πρέπει να ξεκλέψω χρόνο και αν σηκώσω τα μανίκια να αρχίσω με τις σπορές


Τελικά κάπτεν Νέμο τι έγινε με το θέμα του φίλου σου, δεν μας είπες??

mavirenes
ariskal Εστάλη - 18 Jan 2013 : 10:30:16
ο koehres στελενει τους σπορους σε ενα πακετακι οποτε χρεωνεται σαν δεμα.Επισης καποιοι το στελνουν σαν συστημενο και καποιοι οχι.Οντως τα μεταφορικα του ειναι πιο ακριβα αλλα η ποιοτητα του ειναι πολυ καλη.Αντιθετα οι τσεχοι εχουν ενα απιστευτα μεγαλο καταλογο, αλλα στα ειδη που με ενδιεφεραν και ηταν τα πιο σπανια ειχα εως μηδενικη επιτυχια, προφανως γιατι οι σποροι ειναι παλιοι.Το μειονεκτημα στον γερμανο ειναι οτι δεν εχoυν field number.
captnemo Εστάλη - 18 Jan 2013 : 10:09:14
quote:
Είχε αποσταλεί από kaktos

quote:
Είχε αποσταλεί από captnemo

quote:
Είχε αποσταλεί από kaktos

Πάντως, όλο αυτό μου θυμίζει ότι έχει ξανασυζητηθεί στο φόρουμ. Ότι κάποιος, δηλαδή, παρήγγειλε από κάπου, του τα έστειλαν χωρίς πληρωμή και ζήτησαν μετά τα χρήματα. Βέβαια, σ' αυτή την περίπτωση πληρώνουμε, αφού παραλάβουμε τα φυτά.

Υ.Γ. captnemo ο φίλος σου δεν πλήρωσε ούτε τα μεταφορικά ούτε τα φυτά; Ή πλήρωσε μόνο την αξία των φυτών χωρίς να πληρώσει τα μεταφορικά;



Τίποτα δεν πλήρωσε.



Τότε θα έπρεπε να επιστρέψει τα φυτά ή να τα πληρώσει. Φαντάζομαι οτι τα έστειλε έτσι καλή τη πίστη ο Τσέχος...με δική του ζημιά βέβαια... Θα έπρεπε να ρωτήσει ο φίλος σου πριν κάνει την παραγγελία για το κόστος των μεταφορικών. Κάποιοι που δεν έχουν online κατάστημα (κανονικό με καλάθι, checkout κλπ) λειτουργούν έτσι με παρόμοιο τρόπο: στέλνεις με mail αυτά που θέλεις και σου στέλνουν invoice με Paypal. Αν δεν τα θέλεις, δεν πληρώνεις, δεν τα στέλνει. Ο τσέχος έκανε λάθος που τα έστειλε, θεώρησε δεδομένο ότι ο παραλήπτης ως συλλέκτης θέλει τα φυτά και θα τα πληρώσει....



...Τα έβαλε στο καλάθι,του έβγαλε την αξία χωρίς τα μεταφορικά και τους έστειλε email πόσο θα στοιχίσουν τα μεταφορικά.Δεν του απάντησαν,στέλνει πάλι email,καμία απάντηση,τρίτο email γράφοντας τους ότι αυτό δεν του έχει ξανασυμβεί...
...Πήγε και το παρέλαβε και ήταν όλα τα προϊόντα που ήθελε!!!Μετά από λίγες μέρες του έστειλαν την αξία των προϊόντων με τα μεταφορικά(30€) και τα είδη έκαναν 33€!!Εξυπακούεται ότι αν το ήξερε από την αρχή,δεν υπήρχε περίπτωση να προβεί στην αγορά τους...
...Επίσης μου είπε ότι κατά την παραλαβή τα είδη ήταν τα περισσότερα κατεστραμμένα...
kaktos Εστάλη - 18 Jan 2013 : 09:10:04
quote:
Είχε αποσταλεί από mavirenes

quote:
Είχε αποσταλεί από kaktos

quote:
Είχε αποσταλεί από mavirenes

[purple][i]Hello,
thank you for your mail.
Please just place your order,I will mail you proforma invoice showing total cost.
kind Regards

Have you seen our new Onlineshop? Ordering is as easy as in every other onlineshop. You have to register once, search for the article, choose the quantity and add the item to the cart.
If you know all articelnumbers you want to order, click on the order form "Order with articlenumbers". It is the easiest and fastest way to transmit your order.
Both way of ordering can be finished by clicking on "cash box". Check your items, your address, choose the way of payment, accept our "general business and supplying-conditions" and click "confirm order".
If you have any question about the shop, just write an email.
It would be very nice, if you would use this shop in the future. Thank you.

mavirenes



Δεν έχω παραγγείλει από Koehres και δεν ξέρω πώς είναι η διαδικασία στο κατάστημα, αλλά αυτό που σου λέει είναι να κάνεις την παραγγελία και να σου στείλουν ένα "προτιμολόγιο", ουσιαστικά κάτι σαν αυτό που λέμε "κάνε μου μια προσφορά" (χωρίς δέσμευση αγοράς). Αυτό μπορεί να το κάνει και με Paypal, να σου στείλει το invoice και αν δε συμφωνείς να μην το πληρώσεις.

Δεν ξέρω αν αυτό είναι εφικτό, δηλαδή, συνήθως στο checkout πρέπει να πληρώσεις. Αμέσως, πριν την πληρωμή κάπου εμφανίζεται το συνολικό ποσό. Μήπως εννοεί επιλέγοντας κάποιο άλλο τρόπο χωρίς άμεση πληρωμή; Ας μας πει κάποιος που παρήγγειλε από εκεί, δε βγάζει το κόστος των μεταφορικών πριν φτάσουμε στο βήμα της πληρωμής. Συνήθως, πριν το τελευταίο βήμα, υπολογίζονται όλα τα έξοδα π.χ. ακόμη και στο Paypal όταν πας θα σου γράφει το τελικό ποσό φαντάζομαι.

Υποθέτω ότι γι' αυτό σου γράφει να μπεις στο onlineshop για την παραγγελία γιατί εκεί θα υπολογιστεί όλο αυτό το κόστος που τον ρωτάς, όπως λέει κι ο Αριστοτέλης, αυτόματα.

Επίσης, απ' τα Terms βλέπω ότι το Portion εννοεί λέει 20-25 σπόρους.



το είδα αυτό για την proforma, αυτός ή μάλλον καλύτερα αυτή δεν είδε το 15Ε και το Greece
πάντως οι Γερμανοί και οι Ολλανδοί τσεκουρώνουνε στα μεταφορικά, μία άλλη εταιρεία ολλανδική που δεν τη θυμάμαι τώρα αλλά την έχει ο ίδιος που έχει την cactus plaza, χρεώνει 15Ε για σπόρους ότι ποσότητα κι αν πάρεις, βρε καλέ μου βρε χρυσέ μου, τίποτα succulent seeds την έλεγε δεν θυμάμαι καλά

mavirenes



Δεν ξέρω κι εγώ που οφείλεται που συνήθως τα μεταφορικά για Ελλάδα είναι τα ακριβότερα. Συχνά, βλέπω ίδια τιμή (όχι μόνο σε site για φυτά) για σχεδόν όλες τις ευρωπαϊκές χώρες π.χ. 9 ευρώ και για Ελλάδα είναι πολλαπλάσια μαζι με κάποιες άλλες χώρες των Βαλκανίων. Ενώ π.χ. αν δεις χιλιομετρική απόσταση από Γερμανία Πορτογαλία είναι ίδια ή και μεγαλύτερη απ΄ό,τι Γερμανία Ελλάδα...για Ελλάδα είναι συχνά ακριβότερα.

Πάντως, υπάρχουν κι αρκετοί λογικοί π.χ. Uhlig χρεώνει για όλες τις ευρωπαϊκές χώρες + Ελλάδα 3,80 ευρώ.
kaktos Εστάλη - 18 Jan 2013 : 08:58:30
quote:
Είχε αποσταλεί από captnemo

quote:
Είχε αποσταλεί από kaktos

Πάντως, όλο αυτό μου θυμίζει ότι έχει ξανασυζητηθεί στο φόρουμ. Ότι κάποιος, δηλαδή, παρήγγειλε από κάπου, του τα έστειλαν χωρίς πληρωμή και ζήτησαν μετά τα χρήματα. Βέβαια, σ' αυτή την περίπτωση πληρώνουμε, αφού παραλάβουμε τα φυτά.

Υ.Γ. captnemo ο φίλος σου δεν πλήρωσε ούτε τα μεταφορικά ούτε τα φυτά; Ή πλήρωσε μόνο την αξία των φυτών χωρίς να πληρώσει τα μεταφορικά;



Τίποτα δεν πλήρωσε.



Τότε θα έπρεπε να επιστρέψει τα φυτά ή να τα πληρώσει. Φαντάζομαι οτι τα έστειλε έτσι καλή τη πίστη ο Τσέχος...με δική του ζημιά βέβαια... Θα έπρεπε να ρωτήσει ο φίλος σου πριν κάνει την παραγγελία για το κόστος των μεταφορικών. Κάποιοι που δεν έχουν online κατάστημα (κανονικό με καλάθι, checkout κλπ) λειτουργούν έτσι με παρόμοιο τρόπο: στέλνεις με mail αυτά που θέλεις και σου στέλνουν invoice με Paypal. Αν δεν τα θέλεις, δεν πληρώνεις, δεν τα στέλνει. Ο τσέχος έκανε λάθος που τα έστειλε, θεώρησε δεδομένο ότι ο παραλήπτης ως συλλέκτης θέλει τα φυτά και θα τα πληρώσει....

mavirenes Εστάλη - 18 Jan 2013 : 08:10:25
quote:
Είχε αποσταλεί από kaktos

quote:
Είχε αποσταλεί από mavirenes

[purple][i]Hello,
thank you for your mail.
Please just place your order,I will mail you proforma invoice showing total cost.
kind Regards

Have you seen our new Onlineshop? Ordering is as easy as in every other onlineshop. You have to register once, search for the article, choose the quantity and add the item to the cart.
If you know all articelnumbers you want to order, click on the order form "Order with articlenumbers". It is the easiest and fastest way to transmit your order.
Both way of ordering can be finished by clicking on "cash box". Check your items, your address, choose the way of payment, accept our "general business and supplying-conditions" and click "confirm order".
If you have any question about the shop, just write an email.
It would be very nice, if you would use this shop in the future. Thank you.

mavirenes



Δεν έχω παραγγείλει από Koehres και δεν ξέρω πώς είναι η διαδικασία στο κατάστημα, αλλά αυτό που σου λέει είναι να κάνεις την παραγγελία και να σου στείλουν ένα "προτιμολόγιο", ουσιαστικά κάτι σαν αυτό που λέμε "κάνε μου μια προσφορά" (χωρίς δέσμευση αγοράς). Αυτό μπορεί να το κάνει και με Paypal, να σου στείλει το invoice και αν δε συμφωνείς να μην το πληρώσεις.

Δεν ξέρω αν αυτό είναι εφικτό, δηλαδή, συνήθως στο checkout πρέπει να πληρώσεις. Αμέσως, πριν την πληρωμή κάπου εμφανίζεται το συνολικό ποσό. Μήπως εννοεί επιλέγοντας κάποιο άλλο τρόπο χωρίς άμεση πληρωμή; Ας μας πει κάποιος που παρήγγειλε από εκεί, δε βγάζει το κόστος των μεταφορικών πριν φτάσουμε στο βήμα της πληρωμής. Συνήθως, πριν το τελευταίο βήμα, υπολογίζονται όλα τα έξοδα π.χ. ακόμη και στο Paypal όταν πας θα σου γράφει το τελικό ποσό φαντάζομαι.

Υποθέτω ότι γι' αυτό σου γράφει να μπεις στο onlineshop για την παραγγελία γιατί εκεί θα υπολογιστεί όλο αυτό το κόστος που τον ρωτάς, όπως λέει κι ο Αριστοτέλης, αυτόματα.

Επίσης, απ' τα Terms βλέπω ότι το Portion εννοεί λέει 20-25 σπόρους.



το είδα αυτό για την proforma, αυτός ή μάλλον καλύτερα αυτή δεν είδε το 15Ε και το Greece
πάντως οι Γερμανοί και οι Ολλανδοί τσεκουρώνουνε στα μεταφορικά, μία άλλη εταιρεία ολλανδική που δεν τη θυμάμαι τώρα αλλά την έχει ο ίδιος που έχει την cactus plaza, χρεώνει 15Ε για σπόρους ότι ποσότητα κι αν πάρεις, βρε καλέ μου βρε χρυσέ μου, τίποτα succulent seeds την έλεγε δεν θυμάμαι καλά

mavirenes

ΚΑΚΤΟΣ - Forum © 2005-2012 Cactus.Thelo.gr Κορυφή σελίδας
This page was generated in 0.31 seconds. S.n.i.t.z. F.o.r.u.m.s 2000